2013. február 12., kedd

11. fejezet

Tumblr_mi3wp3ykwc1s5wnxdo1_500_large

Sziasztoooooook! Lilla visszatért :D
Amint vége lett a gépbüntimnek azonnal nekiláttam a résznek. Itt is van. Már sokszor elmondtam, de tényleg sajnálom, hogy ilyen ritkán van rész. Én sem így terveztem :/ Ami pedig a részt illeti, próbáltam egy kicsit hosszabbat írni a megszokottól és megint vicces lett.(szerintem) Felesleges többet dumálnom, úgy sem olvassa el senki ezt. Jó olvasást. xx

- Harold Edward Styles! Azonnal tegyél le vagy megbánod! -kezdtem el ütögetni a hátát.
- Ennyitől nem fogunk békén hagyni, elhiheted. -nyújtotta ki a nyelvét. Elkezdtem rugdosódni, mire Louis még erősebben fogta a lábaim.
- Niall. Legalább te segíts. -könyörögtem neki. -Kösz, nagy segítség. -céloztam arra, hogy lefogta a kezeim. - Azt hittem hogy barátok vagyunk. -tettettem sírást.
- Nyugi már Cher. Egy kis víz nem ártott senkinek. -kacsintott rám.
- De én elfelejtettem nektek említeni valamit. -néztem rájuk komolyan.
- Nem tudsz úszni? -kérdezte Liam, majd megráztam a fejem.
- Megjött? -igen, ez Harry volt. Jól oldalba könyököltem mire felnyögött.
- Cukorból vagy? -ez Niall volt. Mindig a kaján jár az esze.
- Dehogy. Ettől kicsit ésszerűbb a magyarázat.
- Akkor elárulod vagy úgy kell kitalálnunk? -tárta szét a kezeit Louis.
- De ígérjétek meg hogy nem akadtok ki. -bólintottak. Az arcukon lehetett látni a feszültséget. Nem tudták hogy mire számítsanak. -Sellő vagyok. -nyögtem ki. Majd kitört belőlem a röhögés.
- Tényleg? -nézett rám tátott szájjal Louis.
- Igen. Én játszottam a főszerepet a Kis hableányban. Nem is ismersz fel? -vágtam csalódott képet.
Egy darabig néztek rám bambán majd Niall felkapott és beleugrott velem a vízbe.
- Te normális vagy? -nyomtam le a víz alá.
- Csak kíváncsi voltam hogy tényleg sellő vagy-e. -nézett rám bűnbánóan.
Észrevettem hogy eközben Louis és Harry a hasukat fogva nevetnek.
- Tönkrement a hajad királylány.
- És a sminked is. -tettetett sírást és még jobban nevettek.
- Gyertek ide. Súgok valamit. -hívtam őket.
Odahajoltak hozzám és berántottam őket a vízbe.
- Harry..a ha...hajad. -fogtam a hasam a nevetéstől.
- Nem vagy vicces. -sértődött meg.
- Amúgy hova tűnt Liam? -néztem körül.
- Szerintem Danival van. Itt van a kocsija. -mutatott a ház elé.

****

- Nem igaz, hogy nincs semmi értelmes műsor. -kapcsolgatott unottan Louis.
- Rendelek pizzát. -szaladt a telefonhoz Niall.
- Már megint éhes? -lepődtem meg.
- Ő Niall. Ez nem meglepő. -rántottak vállat.
- Sziasztok. -jött be Liam és a barátnője. - Szia. Mi még nem találkoztunk. Danielle Peazer vagyok.
- Cheryl Parks, de hívj csak Chernek. -felálltam és adtunk egymásnak két puszit.
- Képzeld el, Cher legyőzte Niallt evésben. -mesélte neki Liam.
- Ez lehetetlen. -kételkedett. -Hogy csináltad? -fordult felém nevetve.
- Úgy hogy csalt. -kiáltott fel mögöttem Niall.
- Te már vissza is jöttél? Ne ijesztgess. -ugrottam egyet.
- Nem is tudtam hogy ilyen félős vagy. -emelte fel az egyik szemöldökét.
- Már megtanultam hogy veletek vigyázni kell. Egy percre nem nézek oda és már rosszban sántikáltok.
- Mi soha! -háborodott fel Louis.
- Te inkább meg se szólalj. -sóhajtottam unottan.
- Igazi rossz fiú vagyok. -húzta ki magát.
- Akit az anyukája BooBearnek hív? -szólt közbe Niall, amin jót nevettünk.
- Nem ér viccelődni. -hisztizett Louis.
- De meséld már el. Hogy tudtál ENGEM legyőzni?
- Niall, te még mindig itt tartasz? -fogtam a fejem nevetve.
- Ezért meg leszel ám büntetve. -nézett rám fenyegetően.
- Ó, igen? Nem volt elég az, amit eddig kaptam? -játszottam sírást.
- Gyere csak ide. -hívott magához.
- Kapj el ha tudsz. -kinyújtottam a nyelvem és szaladni kezdtem.
- Úgy is elkaplak! -loholt utánam
- Ebben is veszíteni fogsz. -nyújtottam ki megint a nyelvem.
Felrohantam a lépcsőn, végig a folyosón majd beszaladtam a szobámba és bezártam az ajtót.
- Esélytelen hogy ide bejutsz. -kacagtam ördögien.
- Azt csak hiszed. -éreztem a hangjából hogy mosolyog. -Van pótkulcsom. -hallottam ahogy behelyezi a zárba. Ez  tényleg nem vicc. Valahova el kéne bújnom. A szekrénybe? Nem, túl egyértelmű. Szekrény mögé? Nem férek be. Talán nem kellett volna ilyen sokat enni. Jobb ötlet híján csak befeküdtem az ágyba és magamra terítettem egy pokrócot.
- Ugyan hol lehet Cher? Nem látom sehol. -próbált komoly maradni, de elröhögte magát. -Megvagy. -rántotta le rólam a takarót.
- Akkor most lebuktam. -sóhajtottam egy nagyot. - Vagy nem. -felnevettem majd szaladtam volna tovább, de elkapta a lábam. - Ez nem ér. Csaltál! -ütögettem a hátát.
- Te is csaltál a pizzaevésnél.
- Nem is. -grimaszoltam.
- De is. -mondta lányos hangon és kinyújtotta a nyelvét.
- És most mi a terved? Talán megeszel? -néztem rá ijedten.
- Még bármi megtörténhet. -kacsintott. assddkfsjldlhfjsdh de édes.
- Szerintem vigyázz vele. -nevetett fel Harry.
Tumblr_mi2impwsjt1s1mltoo1_400_large

****

- Csináljunk Twitcamot! -kiáltott fel Liam.
- Úgy is olyan rég volt már. -rántott vállat Louis.
- Hozom a laptopot. -pattant fel Niall.
A fiúk kiírták Twitterre hogy Twitcam lesz, csináltam popcornt, három adagot is, mert szerintem mindenki szeretne enni, nem csak Niall. Körbeültük mindannyian a laptopot és Harry elindította a kamerát.
- Sziasztoooook. -integettünk. Úristen már most mennyi néző. Be fogok égni.
- Tartunk egy gyors 1D twitcamot ha nem vagytok ellene. -hadarta Liam.
- Ha bármi kérdésetek van, nyugodtan írjatok. -mosolygott Harry a kamerába.
- laura1d: Ki az a lány? -olvasta be a kérdést Liam majd rám nézett.
- Sziasztok. Cher vagyok. -integettem a kamerába és a további kérdéseket figyeltem. - De ki vagy te? Mit csinálsz itt? -olvastam be egy másikat.
- Egy barátunk. -mondta helyettem Niall.
- Nem, nem jár egyikünkkel sem. -nevetett fel Harry.
- És nem tetszik senki sem a bandából. -válaszoltam.
- Ki a legőrültebb a 1D-ben? -olvasta fel Harry és rám pillantott.
- Nehéz döntés. Mindenki nagyon örült, de talán Louis. -nevettem fel.
- Aljas rágalom. -kezdtük el egymást dobálni popcornnal.
- Hol van Zayn? -olvasta tovább a kérdéseket Liam, nem törődve a mi hülyeségünkkel. - Öööö, tudjátok Zayn, ööööö...
- Valami haverjánál van. -segítette ki Harry.
- Kivel szoktál a legtöbbet beszélni a fiúk közül? Szerintem Niallel. -válaszoltam. -Héj. Add vissza! Niall. Add már vissza a popcornt. És adj pizzát is. Niall nem hallod? Ne szaladj el. -lefogtam az egyik kezét. - Liam, légyszi vedd már el tőle.
- Őrület. -forgatta meg a szemét. - Tessék. Itt van még egy zacskóval. -dobott oda egyet.
- Mi ilyen vicces? -húztam fel az egyik szemöldököm. Louis valamin nagyon nevetett.
- Ezt figyeld. -megköszörülte a torkát. - dorii1d írta. Szerintem Cher és Niall cukik lennének együtt. Annyira összeillenek. -olvasta  fel.
- De tényleg. -helyeselte Dani is, én pedig pirosabb voltam már, mint a csípős paprika.
Ezek után beállt egy kínos csend és úgy éreztem hogy meg kell törnöm.
- Amúgy elfelejtettél valamit. -löktem oldalba Louist.
- Mit is? -rántotta fel a szemöldökét.
- A fogadásunk. Vesztettél. -emlékeztettem.
- Miféle fogadás? -csinált úgy, mintha nem tudna semmiről.
- Ne játszd már a hülyét. -csaptam a homlokomra.
- Tudod ő nem játssza. -sóhajtott Harry. Louis oldalba könyökölte ezért a kijelentéséért majd felnyögött.
- Gyere. -ráncigáltam Louist. Mindenki kérdőn nézett rám.
- De én nem akarom megcsinálni. -kapaszkodott Liambe.
- De én nyertem. -rángattam tovább.
- Néha olyan mintha én lennék itt az egyedüli felnőtt és ilyen sok gyerekem van. -forgatta szemét Liam.
- Ha nem kell megcsinálnom, kapsz cserébe egy hamburgert. Áll az alku?
- Egy hamburgert? -húztam fel az egyik szemöldököm.
- Mit bánom én, kapsz ötöt.
- Nem kérek hamburgert. -ráztam a fejem. - Két napig mindenben ki kell szolgálnod.
- Jó. -sóhajtott.
- Éljen. -ugrottam fel. - Reggelire tojásrántottát kérek.
- Főzni sem tudok. -ijedt meg.
- Megoldod te azt.
És ezt az egészet látták a rajongók. Gondolom jót röhögtek rajtunk.
Még válaszolgattunk pár kérdésre és ilyesmi.
- Sziasztok. Köszönjük hogy néztetek minket. -köszönt el mindenki egyszerre.
- Louis! Keresd meg a telefonom és vigyél be a szobámba. -utasítottam.
- Arról volt szó hogy holnaptól. -emlékeztetett.
- Ja, tényleg. Akkor készülj. Gyönyörű szép két napod lesz. -kacsintottam és elindultam a szobámba.
Már pizsamában ültem az ágyon amikor egy sms-t kaptam ismeretlen számtól. Elég ijesztően hangzott. Lehet hogy félnem kéne? Vagy csak valaki szórakozik?

Remélem tetszett. Komikba várom a véleményeket és a pipáknak is nagyon örülök.
Van blogod? Akkor nyugodtan írj chaten, ha benne vagy egy cserében. :D
És bármi mást is írhatsz. Sziasztok. Hamarosan találkozunk. Lilla. (: xoxo


4 megjegyzés:

  1. imááádooom:) annyira sajnálom hogy ilyen ritkán hozol részeket:( siess a kövivel<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orulok neki:) en is :( de sajnos az a helyzet hogy nem mindig van eleg ihletem es mostanaban sokat vagyok eltiltva geptol /most is/ de ha minden igaz szombaton ujra gepezhetek es belehuzok az uj resz irasaba:) csak ugye a masik blogomhoz is kene resz..de sztem ide hozok elobb :)x

      Törlés
  2. Lilla a laura1D-nél rám céloztál :DD ?? mert akkor köszi

    VálaszTörlés