2013. március 12., kedd

13.fejezet

Sziasztok! Először is: hogy tetszik az új kinézet? Szerintem így sokkal jobb :D
Másodszor, az utolsó pár részhez már csak egy komit kaptam. És az az érdekes hogy sokan mondják hogy szeretik a blogomat, de ez annyira nem látszik. :( Ha nem olyan nagy kérés, kicsit kaphatnék több komit erre a részre? Jól esne. Nem is dumálok többet, lehet olvasni :) Az eleje nem annyira izgi, meg az egész rész sem, de nem történhet mindegyikben valami nagy dolog. Itt inkább Niall és Cher kapcsolata alakulgat és kezd beindulni a történet :) Amúgy nyugodtan követhettek tumblr-n. visszakövetek mindenkit. vagy akár weheartiten is. A link kint van oldalt :)
És sajnálom hogy megint ilyen sokat késtem a résszel csak megint elvoltam tiltva a géptől és ihletem se igazán volt :(
Ahhoz képest hogy nem akartam sokat dumálni, írtam egy kilométernyi szöveget. lolcsi


Reggel a telefonom hangos csörgésére keltem. A párnát a fejemre raktam és hagytam hadd csörögjön. Minek kell engem már hajnalban kirángatni az ágyból? Biztos nem olyan fontos. Még a nap is alig kelt fel, mert sötét van a szobában. Mondjuk lehet, hogy azért mert nincs felhúzva a redőny. Na, de ez teljesen mindegy. Utálok korán kelni és ki nem állhatom ha felkeltenek. El bírnék lenni akár délig is az ágyban. Suliból is nem egyszer késtem el, alig lehetett kirángatni az ágyból.
- Vedd már fel azt a szart! -dörömbölt Louis. Amint hallom, ő is bal lábbal kelt fel. Mérgelődve a telefonomért nyúltam és megnyomtam a zöld gombot.
- Mivan? -morgolódtam.
- Jajjj hát nem is örülsz nekem? Brühühühühü. -tettetett sírást.
- Lexi? -pattantam fel. - Nem. Minek kell hajnalok hajnalán zargatni? Nagyon jól tudod, hogy utálok korán kelni. -ültem vissza az ágyra.
- Hajnal? -nevetett jóízűen. - Mindjárt 10 óra! Mondjuk gondolhattam volna hogy te ilyenkor még alszol.
- Nem csak én. A fiúk is aludtak volna még.
- Fiúk? -csodálkozott és egy halvány mosolyt éreztem a hangjában. Hoppááá elszóltam magam. Nem akarom hogy nekiálljon itt fangirlkedni. Mondjuk az újságokból vagy a twitcamból már lehet hogy tudja azt, hogy velük lakok meg ilyesmi. Neeem. Biztos nem. Akkor már rég leordította volna a pici fejem amiért nem újságoltam el neki rögtön.
- Fiúkat mondtam? Még reggel van. Össze-vissza beszélek. -hadonásztam a kezemmel. -Amúgy veled mi van? Gondolom alig van szabadidőd.
- Elég sokat kell dolgoznom, így sok mindenről lemaradtam. Azt sem tudom hogy a 1D-vel mi történt mostanában. -hála istennek.
- Ez nálad tényleg fura. -ásítottam és felnevetett.
- Pár hete volt egy twitcamjuk. De én persze hogy pont akkor nem voltam net közelben. -szinte láttam magam előtt ahogy levágódik az ágyra mint egy óvodás aki nem kapta meg a napi sütit. Ezen jót nevettem magamban. - Annyit beszélünk itt, hogy a végén elfelejtem azt amiért hívtalak. -csapott a homlokára. - Képzeld el, 7-kor már a londoni repülőtéren leszek!
- Ez komoly? Jajjjdejóóó. -ugrándoztam örömömben.
- Cher. Csendesebben már. Valaki aludna. -nyitott be a szobámba Niall.
- Cher! Ez ki volt? Úristen. Olyan a hangja, mint Niallnek. -kapkodta a levegőt. A végén még elájul nekem. - Hogy kerül oda Niall Horan? Úriiiisteeeen. -sikítozott.
- Nyugi, ez csak a ööööhmm.....a szakácsom.
- Szakács? -láttam magam előtt hogy milyen fejet vág. Majdnem elröhögtem magam. Méghogy szakács.
- Aha. A szomszédom egy nagyon helyes szakács. És egyáltalán nem hasonlít a hangja Nialléhoz. Te már képzelődsz.
- Megeshet. Bocsi, elragadtattam magam. -sajnálkozott. - És nagyon helyes? Milyen a viszonyod vele?
- Semmi baj. -milyen jó hangfelismerő. hmm. - Igen. El sem tudod képzelni mennyire. -nevettem el magam. - Csak nagyon jó barátom. -sóhajtottam
- Biztos hogy csak egy barát? Érzem hogy tetszik neked. -szinte láttam magam előtt ahogy rángatja a szemöldökét.
- Akkor majd kimenjek érted a reptérre, jó?
- Ne tereld a témát! -hurrogott le.
- Jó, tetszik. -adtam fel.
- Tudtam én. -tapsikolt. - Ideje lenne neked egy normális pasi David után. Tényleg vele mi van?
- Elég sok minden történt már. De most mennem kell. Sok lesz a számlád.
- Akkor majd este elmeséled. Puszi, szia. -rakta le a telefont.
- Szakács? -emelte fel az egyik szemöldökét. asdfgfdgsdgfgdffs de szexi. Jaaajjj Cher ne most éld ki a vágyaid.
- Jobb nem jutott eszembe. Szeretsz enni, így lettél szakács. -jajjj de logikus, túl jó vagyok.
- És helyes a szakács? -vigyorgott miközben egyre közelebb jött.
- Az. -pirultam el.
- És lenne kedved e....
- Niall valami csávó keres. -szakította félbe Réka. Ne már. pedig van egy olyan érzésem, hogy valami fontosat akart kérdezni, amire talán már sosem jövök rá, hogy mi.
- Máris megyek. -sóhajtott nagyot és kiviharzott.
- Na mi az? Megzavartam valamit? -kérdezte a szomorú arcom láttán.
- Csak épp megakart valamit kérdezni. -rántottam vállat.
És mi van ha randira akart hívni? Jajjj, inkább nem álmodozok. Ott van neki a több millió tinilány akik odavannak érte. Miért pont velem akarna randizni? Én csak egy egyszerű lány vagyok. Semmi különös.

****

A délután folyamán Rékával csináltunk muffint. Ez Lexi kedvenc sütije. Biztos örülni fog neki a hosszú út után. Niallnek pedig beszéltünk a fejével hogy estig lehetőleg ne falja fel az egészet. Igaz, dupla adagot csináltunk csak miatta, de fő az elővigyázatosság. Kiszámíthatatlan hogy mennyit tud enni.
- Bejöhetek? -kopogtam be a szobaajtaján. - Csak azt szeretném kérdezni, hogy mivel neked van kocsid...öhm eljössz velem majd a tesómért?
- Persze. 7-kor száll le a gépe, igaz? -bólintottam.
- Attól félek szívrohamot fog kapni. Elég őrült tud lenni ha rólatok van szó.
- Mutatsz róla képet? Biztos nagyon aranyos lehet.
- Ikrek vagyunk. -nevettem. Tényleg. Ezt nekik elfelejtettem említeni. lol
- Tényleg? -nézett rám bambán. Még a szája is tátva maradt. - Nem is mondtad.
- Elmaradt. -vállat rántottam.
- És ki a kedvence a bandából?
- Ha jól emlékszem Harryről áradozott mindig, hogy milyen szexi göndör fürtjei vannak. -nevettem fel. Milyen fura így visszagondolni arra amikor mesélte nekem az infókat a 1D-ről, így hogy már személyesen ismerem a fiúkat. Sosem gondoltam volna hogy velük fogok lakni, a legjobb barátaimmá válnak és azt sem, hogy talán megtetszik Niall.
- Össze kéne hozni őket. Harry úgy is szingli. -gondolkozott el.
- Jó ötlet. -nevettünk együtt. Jaajjj olyan édes mosolya van és a kék szemei....Cher térj már észhez. Mi van veled? Talán Rékának tényleg igaza van. Sőt! Biztos. Beleszerettem Niall Horanbe.

- De aranyos gitárod van. -kaptam fel az ágy mellől. - Mindig is szerettem volna egyet. -kezdtem el 'játszani' rajta. Profi vagyok.
487479_597000613662318_302558569_n_large
- Sosem hallottam még senkit sem ilyen mesteri módon gitározni. -tartotta vissza nevetést és egy puszit adott a kezemre. Elkérte tőlem a gitárt és elkezdte pengetni a húrokat. Nagyon ügyesen játszik rajta. - Nem olyan nehéz. -mosolygott kedvesen.
Kezembe vettem újra a gitárt, de aaaahhh nem megy ez nekem. Niall elmosolyogta magát a bénázásomon,  mögém ült, megfogta a kezem és együtt pengettük a gitár húrjait. A közepe felé már énekelt is hozzá. Gyönyörű hangja van...és ettől a daltól mindig elkap a bőghetnék.
- Látod? Máris sokkal jobban megy. -suttogta a fülembe. Kirázott a hideg a leheletétől, persze jó értelemben. Egy halk igent suttogtam és odabújtam hozzá.


You'll never love yourself half as much as I love you

You'll never treat yourself right, darlin' but I want you to,

If I let you know I'm here for you,

Maybe you'll love yourself like I love you

Oh,



- Cher, kérdezhetek valamit? -suttogta a fülembe pár perc csend után.
Úristen most fogja megkérni a kezem! Összeházasodunk, elmegyünk nászútra, jókat társasozunk ( hahahahahahaha if u know what i mean :D -szerk. megj. ), elköltözünk egy kis városba London mellé, születni fog egy kisfiunk és egy kislányunk és szeretetben felneveljük őket. Milyen jó lesz látni ahogy felnőnek, óvodába, majd iskolába járnak. Öööhm úgy gondolom kicsit túl előre szaladtam. Szóval térjünk vissza a jelenbe.
- Akkor? -kérdezte bizonytalanul.
- Tessék? -ráztam meg a fejem. - Bocsi, de nem figyeltem. -sajnálkoztam.
- Csak azt kérdeztem, hogy csinálnál-e nekem valami kaját. -motyogott. Ennyi? Csalódott vagyok. Én pedig már itt az esküvőnket tervezgettem.
- Mert baj van a lábaddal? -csaptam össze a tenyerem.
- Légyszii. Te olyan finomakat tudsz. -vetette be azt a nézést.
- Nemrég ettél muffint.....Ne nézz így rám. -takartam el a tenyeremmel az arcom. -Jó, csinálok egy szendvicset. -adtam fel. Ennek a nézésnek nem lehet ellenállni.

Niall szemszöge
- Cher, kérdezhetek valamit? -suttogtam a fülébe hosszú csend után. - Eljönnél velem valamikor egy randira? -vártam a válaszát, de semmi. A kezével babrált és nagyon vigyorgott. -Akkor?
- Tessék? -rázta meg a fejét. - Bocsi, de nem figyeltem. -sajnálkozott.
- Csak azt kérdeztem, hogy csinálnál-e nekem valami kaját. -motyogtam. Miket beszélsz Niall? Megint elszúrtad. Muszáj, hogy mindig a kaja járjon a fejedben? De amúgy sem lenne sok esélyem. Ő csak barátként tekinthet rám és David is itt van neki. Nagyobb gondja is van, minthogy egy újabb kapcsolaton járjon az esze. De én nem bírom ki nélküle.
- Mert baj van a lábaddal? -csapta össze a tenyerét.
- Légyszii. Te olyan finomakat tudsz.
- Nemrég ettél muffint.....Ne nézz így rám. -takarta el a tenyerével az arcát. -Jó, csinálok egy szendvicset. -adta fel.
- Na hogy ment? -jött be Réka, amint Cher elment.
- Nem jól. Elszúrtam. -feküdtem el az ágyon.
Réka elhatározta hogy összehoz engem és Chert, de úgy tűnik ha ez csak rajtam múlik nem lesz belőle semmi. Pedig annyira szeretném Chert a barátnőmnek tudni. Olyan szép, vonzó, nőies, vicces, aranyos, kedves, tehetséges és sorolhatnám akár estig is. Már amikor először megláttam, éreztem benne valami különlegeset. Ő nem olyan, mint a többi lány. Ő nem egy átlagos lány.
- Mi az hogy elszúrtad? -kiáltott fel. - Jaaajj Niall. -ölelt meg mosolyogva. - Majd segítek én. Eljátszom a jó kerítőnő szerepet. Beszélek Cherrel hogy akkor mi is van.
- Te vagy a legjobb. -hálálkodtam. - Tudod, nekem ő nagyon tetszik és...
- Tudom, tudom. -szakított félbe. - Szerintem már mindenki tudja. Ahogy egymásra néztek és izzik köztetek a levegő.
- Mi izzik? - jött be vigyorogva. - Tessék Niall. Itt a szendvicsed. -adta oda a kezembe. Jaajjj de édes. Egy szívet rajzolt rá ketchuppal. Szívet? Akkor lehet hogy mégis van esélyem nála?

****

Cher
- Akkor én elmentem. -kiáltott Niall jó hangosan hogy meghalljam.
- Várj már. Csak összeszedem a cuccaim. -kiabáltam vissza.
Már vagy tíz perce rohangálok össze-vissza mert sehol sem találom a telefonom. Talán egyszerűbb lenne megcsörgetni....Na végre megtaláltam. Ott volt a fekete táskámban, ahol már vagy tízszer megnéztem. Nem is én lennék. - Indulhatunk. -vágtattam le a lépcsőn.
Beszálltam a kocsiba Niall mellé, becsuktam az ajtót és a táskámat hátravágtam a hátsó ülésre. Nagyon értelmes volt. De Cheryl Parks vagyok. A tetteimnek általában nincs sok értelme.
Alig várom hogy újra láthassam a nővéremet. Mennyire meg fog lepődni. Előre félek. A végén még nekiáll nekem és levágja a fiúk haját emlékbe és lelopja a lábukról a cipőt. lol. Belegondolni is szörnyű.
- Itt is vagyunk. -parkolt le egy piros kocsi mellé.
Nemsokkal később egy ismerős dallamot hallottam meg, a telefonom csörgését. Már kerestem a zsebemben mikor eszembe jutott hogy hátradobtam a táskát. Nagyszerű Cher! Kicsatoltam az övem, feltérdeltem az ülésre és úgy nyújtózkodtam, hátha elérem a táskát. Ugyan nincsenek hátul szemeim, de egész végig éreztem magamon Niall tekintetét. Szerencsére az arcom nem látta, mert tuti elpirultam. Mire kikerestem a táskámból a telefont (kész labirintus) addigra letette az illető. Majd hív még egyszer ha fontos. Amikor ültem volna vissza Niall megfogta a derekamat és maga felé fordított. Egy darabig csak csendben ültünk egymással szemben. Elvesztem Niall szemében. Ettől gyönyörűbbeket még soha életemben nem láttam.
Tumblr_mj11kfyfdn1qfvtzto2_250_large- Cher, eljönnél velem egy randira? -kérdezte halkan, majd az arcomat fürkészte.
- Erre várok már mióta. -suttogtam miközben a cipőmet nézegettem. - Persze hogy igen. -öleltem meg.
- Én annyira örülök. -szorított magához. - Attól féltem hogy nemet fogsz mondani.
- Neked sosem tudnék nemet mondani. -suttogtam halkan.
Legszívesebben ugrálnék örömömben. Nem is tudom mikor voltam utoljára ennyire boldog. Én szeretem Őt és lehet hogy Ő is szeret engem. Eleinte győzködtem magam hogy csak barátként tekintek rá, de Réka felnyitotta szemem. Hálás vagyok neki.
- Holnap este fél 6 megfelel a hölgynek? -vigyorgott. Jaaaj Niall ne csináld már ezt velem. Még levegőt is elfelejtettem venni.
- Tökéletes. És hova megyünk? -kíváncsiskodtam.
- Meglepetés. Mindent megtudsz a maga idejében. -adott egy puszit a homlokomra.
Kinéztem az ablakon és megpillantottam a testvérem, ahogy tétován lépeget a járdán a bőröndjeivel együtt. Majd elfelejtettem. Ő nem tudja hogy a fiúkkal vagyok. Kipattantam a kocsiból és odasiettem hozzá
- Cher. -ölelt át szorosan. - Hiányoztál. Ez meg kinek a kocsija? Vettél magadnak egy kocsit? -támadt le egyből a kérdéseivel.
- Nem az enyém. Gyere, mindent megtudsz a maga idejében. -fogtam meg az egyik bőröndjét és a kocsi felé húztam. - Ne kapj szívrohamot. -tettem a kezem a vállára és intettem neki hogy szálljon be előre amíg én bepakolom a csomagtartóba a cuccait. A sötétített üvegek miatt még nem sejtette hogy Niall ül bent. Tétován megindult az ajtó felé és beszállt.
- Heló. -intett neki és az övéért nyúlt hogy becsatolja. - Várjunk csak. -húzta fel az egyik szemöldökét. Niall felhúzta a kapucniát, egy napszemüveget és egy parókát. Nagyon bolond.  - Nagyon ismerős vagy nekem. -méregette, mire Niall levette a napszemüveget, kapucnit és a parókát.
- Úristen. Úristen. Úristen. Úristen. Niall Horan. Úristeeeeen. -visítozott. - A-aláírnád nekem ezt? -dadogott és kotorászott a cuccai között. - Jajjj nem igaz már. Pont ilyenkor nincs nálam a 1D-ös noteszem. -mondta csalódottan. Láttam rajta hogy nagyon zavarban van. Nem jutott eszébe semmi amit mondhatna. Pedig egész életében ezt tervezte, hogy mi lesz amikor találkozik a 1D-vel. - Niall. Niall Horan itt. Én egy autóban Niallel.  OMG. -kapkodta a levegőt.
-Cher. Magyarázattal tartozol. -szegezte rám a pillantását, miután kicsit lenyugodott.
- Háátt ööhhmm... meglepetés. -villantottam egy 100 wattos mosolyt. - Otthon mindent elmagyarázok. -legyintettem.
- Otthon? -húzta fel az egyik szemöldökét. - Micsoda? Ti együtt laktok? És a többiek...
- Igen, a One Directionnel lakok. -neee meg fog ölni.
- És nekem miért nem szóltál? -ütött meg és hisztisen visszaült az ülésre.
- Talán azért mert nem tudtam az új telefonszámod?
- Lehet. -szégyellte el magát.
Egészen hazáig le sem vette a tekintetét egy pillanatra sem Niallről. A végén még féltékeny leszek :D
- Komolyan itt lakik a One Direction? -nyúlt remegő kézzel a kilincs után.
Bementünk és Lexit szorosan magam mellett tartottam. Nem lenne jó ha letámadná a srácokat. Mondjuk megerőszakolná Harryt. lol.

Sziasztok :D Sorry hogy csak így félbeszakad a sztori, de így is olyan 5 kilométer hosszú lett. Annyira belejöttem a blogolásba hogy a többi amit megírtam, inkább átcsúszik a kövi részhez, AMI AZT JELENTI HOGY MOST NEM KELL OLYAN SOK VÁRNI AZ ÚJ RÉSZRE. hahaha. szóval hamarosan újra találkozunk. puszi, Lilla voltam xxxx
ui. a komikat még mindig szeretem. :D
ui2. bocsi az esetleges hibákért, siettem hogy még este kész legyen :)xx

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett :)) Oda vagyok a blogodért :D Kb. felét végigröhögtem, mert részben vicces is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi. jajjj de édes vagy drága Laura :D:D
      "nem kérek a répádból" lolcsiiii hahahahaaa :D:D:D

      Törlés
  2. Oh Lilla imádom:) Nagyon jó:) Valamelyik résznél már az íróasztalom alatt röhögtem. Aki látott az mind csak egy 'wtf' fejet vágott:)) Siess a kövivel:)
    Pusz:Ronii:DD

    VálaszTörlés
  3. hahahaha örülök hogy ilyen hatást váltok ki belőletek :D:D:D
    sietek :) amint leírtam, már egy kevéske kész van a köviből, szóval biztos hogy még hétvégén hozok részt :D amúgy tök ügyes vagyok hogy mostanában mindig ilyen hosszúra sikerednek :D:DDD

    VálaszTörlés
  4. Jajjj!!! Nagyon szereteeem! :$ annyira jól írsz! Olyan vidám a történet :D végre egy blog ahol nem csak a "szeret nem szeret" ömlengés megy :)) egy új törzsolvasód lett :)) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan jól esnek az ilyenek :)
      örülök neki, köszönöm :)x

      Törlés
  5. Nekem tetszik :D Bocsi, hogy ilyen későn írok, de nekem is vannak szabályok a gépezéssel kapcsolatba >.< Amúgy szerintem is vidám történet, annyit nevettem rajtuk :33 Várom a kövit xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem gond:D ezek a szülők._. :DDD
      örülök neki hogy tetszik :)xx

      Törlés
  6. Szia!:) Nem rég találtam rá a blogodra.Én szemly szerint nagyon szeretem a fanfiction-öket. De a tiéd jobban megfogott mint a többi amit olvastam.(pedig sokat olvastam.) Van valami nagyon jó benne.Talán az,hogy nem rögtön a mit tudom én 4.részben jönnek össze már az 1. randin.Nem sieted el a dolgokat. 3 szóval tudnám jellemezni a blogod.: Fantasztikus,Nagyon jó,Imádom! *.* Szóval csak így tovább csajszi ! ;) Amúgy írnál komit az én történetemhez? Lécci!*kiskutyaszemek* xD http://christywithonediraction.blogger.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Jaajjjjj de fantasztikusan jól esnek ezek, édes vagy :)
      persze, amint lesz időm elolvasom :)

      Törlés