2013. március 30., szombat

14.fejezet

Tumblr_mi562qrxnl1rg4ptlo2_500_large



heyhey újra itt :D Tudom hogy még múlt hétvégére vagy lehet h még az előttre ígértem a részt, de sehogy sem akart összejönni. Vagy hisztis kedvemben voltam, nem értem rá, elfelejtettem mit akartam írni, elbeszélgettem az időt Dr. Fanni Tomlinsonnal, eltumbliztam az időt vagy ott ragadtam askon . De jobb későn mint soha :D Úgy örültem a komijaitoknak, olyan jól estek :)
Épp meg akartam köszönni hogy meglett a 18 rendszeres, de már csak 15 van. wtf?  :o
Most tényleg nem dumálok sokat, jó olvasást!! xoxo
Majd a végén :DDDD


- Szia. Zayn vagyok. -nyújtotta a kezét.
- Harry Styles. -vigyorgott szexin.
- Liam vagyok. -intett oda mosolyogva.
- Én pedig Louis. -dobott egy puszit. Jaj srácok nemár. Jó, tudom, tudom cukik vagytok, de szegény Lexi mindjárt szívrohamot kap.
- Élőben még szexibbek mint képen. -súgta oda nekem nevetve. Szerintem a fiúk is meghallották, mert nagyon nevettek.
- És mi a neved cica? -karolta át Harold. Hát igen. Harry akcióba lendül.
- A-a-alexandra. -dadogott. - De hívj csak Lexinek. -láttam rajta hogy mindjárt felrobban örömében.
- Lexi....szexi vagy cica. -harapott a szájába, mire úgy oldalba löktem, hogy majdnem orra esett.
- Harold. Türtőztesd magad. Rajtad tartom a szemem. -figyelmeztettem.
- Nem is említetted hogy van ikertesód. -szegezte nekem a mondandóját Louis. - Azt hittem hogy ilyen gyönyörű lányból nem lehet még egy. -vigyorgott, mire Alexa már olyan piros volt, mint a csípős paprika.

- Na gyere velem. -húztam magam után a szobámba. - Beszélgessünk kicsit.
Látszólag nem nagyon akart jönni, inkább élvezte volna a fiúk társaságát, de engedett a ráncigálásomnak.
- És hogy vagy? -sóhajtott. Nem akar velem lenni. Jaajj de szomorú dolog ez.
- Tényleg érdekel? -méregettem karba tett kézzel.
- Persze. Cher. A húgom vagy. Na mesélj. Mi történt ezalatt a pár hónap alatt? -láttam rajta hogy tényleg érdekli ezért az elejétől a végéig elmeséltem neki mindent.
Arra a 'sajnálatos' következtetésre jutott hogy most nincs hol laknia ezért muszáj lesz itt megszállnia. El tudom képzelni mennyire 'szomorú'. Erre várt egész életében. Egy házban fog aludni a 1D-vel.
- David komolyan zaklat? -nyelt egy nagyot.
- Igen, de már pár napja nem jelentkezett. -rántottam vállat.
- De hogy?
- Üzeneteket küldözget, megverte Niallt és le merném fogadni hogy követni is szokott minket.
- Megverte Niallt? -kiáltott fel 3 oktávval magasabb hangon.
- Ne is mondd...Nagyon kiakadtam. Úgy volt hogy el is költözök, de a srácok marasztaltak.
- Lexiii. -csapta be maga után Réka az ajtót és megölelte a testvérem. - Zayn mesélte hogy itt vagy.
- Mi? Te ismered Zaynt?
- Egész közeli viszonyban van vele. -rángattam a szemöldököm vigyorogva.
Beavattuk a mi kis történetünkbe. Azt a fejet látni kellett volna.
- Ti teljesen meghibbantatok? -tátott szájjal nézett minket.
- És ez még nem semmi. Cher pedig Niallel kavar. -mondta, mire én teljesen elpirultam.
Lexi tátott szájjal bámult engem és Réka is biztatott, hogy avassam be őket a részletekbe.
- Randira hívott. -mondtam halkan.
- Szereted? -kérdezte tök normálisan, pedig azt hittem durván fogadja majd.
- Igen. -bólogattam hevesen.
- Én szurkolok nektek. -ölelt át szorosan.
- Na és mikor, hol? -ugrándozott Réka.
- Holnap fél 6 és nem tudom hova megyünk. Meglepetés. -vigyorogtam. - Jaaajjjj csajok mit húzzak fel?
- De romantikus. -áradozott Lexi.
Eldöntöttük, hogy holnap elmegyünk vásárolni, mint a régi szép időkben és segítenek kiválasztani a tökéletes ruhát a randira. Már annyira kíváncsi vagyok, hogy hova megyünk. Biztos valahova kajálni. Lehet hogy máshova is, de kajálni biztos. De nem ez a lényeg. Az a fontos hogy Niallel leszek.
Másnap reggel olyan kilenc körül kelhettem fel, Lexi már a konyhában ült és Harryvel beszélgetett TÖK NYUGODTAN. Na ezt is megéltük. Hála istennek tudja kontrollálni magát.
- Sziasztok.
- Heló. -intettek és beszélgettek tovább. Harry eléggé levette a lábáról. Nem csodálom, hiszen nem tagadom, nagyon szexi.
Egy csajos napunk volt végre. Rékával és Lexivel elmentünk plázázni és vettem egy új ruhát a ma esti randira. Szerencsére a lányok segítettek választani, mert nem igazán tudtam eldönteni, hogy mi legyen. Utána egy nagy adag popcornnal a kezünkbe beültünk egy két órás filmre a moziba. Nem emlékszem a címére, valami vígjáték lehetett. Nem volt rossz, csak nem igazán fogott meg.
- Majd megcsinálom a sminked.
- Én pedig a hajad. -vágtak egymás szavába a lányok. Szerintem jobban izgulnak a randi miatt, mint én.
- Fél öt van. El fogsz késni. Menj készülődni. -lökdöstek a fürdőszoba felé.

****

Tumblr_mkdld7yhce1s5cl6to1_500_large
- Még egy utolsó simítás. Jaaajjj gyönyörű vagy hugi. -mondta lelkesen.
- Niall már vár. -szólt Réka miközben a szemöldökét rángatta.
- Azért vigyázzatok. -kacsintott.
- Gumi legyen nálatok. -vihogtak.
- Bolondok.- fogtam a fejem.
- Hűűűhaaa. -bámultak a srácok amikor lejöttem a lépcsőn.
- Indulhatunk? -nyújtotta a kezét. Úristen milyen szexi és elegáns. asdfdsfgfgghgfjfd
- Persze. -mosolyogtam.
Beszálltunk a kocsiba és elindultunk. Niall még mindig nem hajlandó megmondani hogy hova megyünk. Már vagy negyed órája kocsikáztunk megállás nélkül, amikor megállt, és leparkolt a semmi közepén.
- Most már elárulod, hogy hova megyünk? -kíváncsiskodtam.
- Elrabollak. -kacsintott és bekötötte a szemem egy kendővel.
- El fogok esni. -magassarkúban nem valami jó úgy menni, hogy nem látsz semmit.
- Nyugi, foglak. -mondta lágyan és belém kapaszkodott. Milyen jó illata van.
Így sétáltunk csendben körülbelül öt percet, majd szólt, hogy levehetem a kendőt.
Gyönyörű látvány fogadott. Egy parkban voltunk, sosem jártam még itt ezelőtt. Kezdett sötétedni, ezért fáklyákkal volt kivilágítva az egész. Középen egy tó volt, aminek a víztükrén lehetett látni a lemenő nap sugarait. Niall egy asztal mellett állt, ami két főre volt megterítve.
- Hogy tetszik? -vigyorgott.
- Niall én....szóhoz sem jutok. Ez gyönyörű. -öleltem meg.
- Táncolunk? -suttogta a fülembe.
Halk zenét kapcsolt, egyik kezét a derekamra helyezte, másikkal a kezemet fogta. Úgy fél óra múlva elkezdett esni az eső, ezért a vacsorát inkább lefújtuk. A telefonomat ottfelejtettem a padon a tó mellett, ezért odaszaladtam érte, de amilyen két ballábas vagyok megbotlottam, és beleestem a tóba. Nagyon rég nem nevettem ilyen jót magamon. Niallt persze halálra ijesztettem, mert pont háttal állt és csak egy nagy csobbanást hallott. A drága még utánam is ugrott. Hogy zabáljam meg milyen kis cuki. Szerintem ezt még egy darabig emlegetni fogjuk.
- Nem fázol nagyon? Sajnálom hogy az eső elrontotta a...
- Nem, dehogy rontotta el. Így tökéletes ahogy van. -simítottam meg az arcát.
Niall megfogta két kezével az arcom és megcsókolt. Bárcsak örökké tartana ez a pillanat. Sosem voltam még ilyen boldog.
- Szeretlek. -suttogtam és egy lágy csókot adtam neki.

****
- Veletek meg mi történt? -fetrengett a röhögéstől Louis. - Látnátok magatokat. - de cuki vagy, hogy rágjalak meg.
- Hááát megint alkottam. -pirultam el. Hogy tudtam véletlen beleesni egy tóba?
- Bővebben? -csitította le őket Réka.
Lexi meg hol van? Nem is láttam amióta hazaértünk. Jaaaaa meg van. Harryt bámulja már mióta pislogás nélkül, mozdulatlanul. Jó, ez ijesztő.
- Nem kell mindenről tudnod. -vigyorogtunk Niallel.
- Nézd. Fogják egymás kezét. -súgott oda Réka Zaynnek.
- Jajjjj milyen romantikus. -mondta Zayn Réka hangján, miközben lányosan lóbálta a kezeit.
- A szobámba leszek. -hadartam. Érzem hogy megint rákvörös fejem van. Ciki.
- Itt az ideje hogy mesélj. -rontott be a szobámba Réka és Lexi. Nem illene talán kopogni? Persze rájuk nem lehet haragudni.
- Képzeljétek el, egy parkba mentünk, olyan gyönyörűen ki volt világítva az egész, táncoltunk és a végén pedig....beleestem a tóba.
- Nem mondod komolyan? -néztek rám tágra nyílt szemekkel. - Ez az eddigi legjobb teljesítményed. -fogták a hasukat a röhögéstől. -És utána mi történt?
- Háát Niall utánam ugrott. De édes. -olvadoztam.
- A többi pedig 18+-is, igaz? -vihogtak, mire én megforgattam a szemem.
- De tényleg. Mi volt? Megcsókolt? -kérdezték izgatottan, mire bólintottam.
- Istenem de mázlista vagy, gratulálok neked. -ugrált Lexi, majd nagy nehezen sikerült lenyugtatnom.
- És akkor most jártok?
- Szerintem ez még korai lenne, de...
- Tisztára belé vagy zúgva. -fejezte be helyettem Lexi a mondatot.
- És ő is beléd. Olyan aranyos pár lesztek már látom magam előtt az esküvőtöket is. -jól megölelgettek, majd elmentek.

David szemszöge
- Ha jól tudom, akkor már egy órája itt kellene lenned. -üvöltöttem teli torokból.
- Egy óra késés még nem a világ vége. -rántott vállat. Szánalmas lotyó. Egyszer még kicsinálom. De legalább az ágyban jó.
- Remélem azért valamit megtudtál.
- Persze, vannak információim. -játszott a hajával. Megőrülök ettől a csajtól. A kezemmel intettem neki, hogy jó lenne, ha még ma elkezdené.
- Cher és Niall ma fél hatkor randiztak. Ha jól tudom egy parkban. Erről nem beszélt senkinek, így elég nehéz volt megtudnom.
- Engem az rohadtul nem érdekel h nehéz vagy könnyű-e. Az a lényeg hogy jól dolgozz.
- Velem így ne beszélj vagy itt is hagylak. -kapta fel a táskáját.
- Ide figyelj! -szorítottam a kezemmel a torkát. - Vagy végzed normálisan a feladatodat vagy pedig kicsinállak! -erre végre megenyhült és szépen dalolt arról, hogy miként zajlott a randi, mert kifigyelte őket.
- A következő feladatod szokás szerint szemmel tartani őket és azonnal jelezned, ha valami történik. -bólintott. - Leléphetsz.
Nem tudom miért akar állandóan kiszállni a melóból. Pedig neki is sok haszna van benne. Nem is tagadhatná. Minden vágya holtan látni a One Directionos fiúkat. Már több tervem is van hogy hogyan tudnánk kivitelezni, de még nem tudom melyik legyen. Bízzunk mindent a véletlenre, ahogy a sors alakítja. Először játszadoztam Cherrel. Őrületbe lehet kergetni levelekkel, smsekkel. Másodszor kicsikét megvertem a pasiját. Jess ennek is utána járt, ekkor is nagyon kiakadt az én drága ex barátnőm. El akart menekülni külföldre. Öröm látni ahogy retteg. Már egy ideje nem kapott semmit. Lehet hogy kezdi azt hinni hogy befejeztem. Milyen naiv. Hiszen még el sem kezdtem. -nevettem ördögien. - Akkor mi legyen a következő lépés? Hmmm. Meg is van. Nem, még nem ölöm meg. Látni akarom ahogy szenvednek.


David szemszögéből még nem is volt rész :o téényleeeg. Jobb későn, mint soha :D de bölcs lettem hirtelen. Most kicsit belepillanthattatok a fejébe és a terveibe. Persze, csak jó keveset árultam el :D és még egyszer bocsi, hogy ilyen későn jött a rész. A szünetben megpróbálok azért összehozni ezen kívül egyet vagy kettőt. Remélem sikerülni fog :) 
Amúgy pedig nagyon nevetek :D:D:D mi celeb vagyok már? Van közös képem Harryvel :D:D:D itt linkeltem az összeset: http://ask.fm/Lillcs1D/answer/34399692832
tudoooom nagyon hülye vagyok, mindenki ezt mondja :D:D:D de hát ha folyamatosan jöttek a kérdések h szánalmas vagyok mert harry bnőjének képzelem magam :(:(:( naaaa most bebizonyítottam :DDDD
ui. nyugodtan kérdezhettek :D:D
ui2. bocsi az esetleges hibákért, siettem hogy végre legyen rész :D

Tumblr_mkbu1sebyj1s1kxzfo1_500_large

Kapsz egy puszit, babe, ha hagysz Lillának egy komit! :D:D


7 megjegyzés:

  1. Imádtam ezt a részt*-* :)) x csak David:oo siess a kövi résszel:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ijesztő egy figura és még nem is sokat láttatok belőle :D:D:D
      sietek :)xx

      Törlés
  2. Jó lett :D
    Jót nevettem, amikor a csaj beleesett a vízbe :))
    Davidről pedig csak annyit mondanék, hogy írd ki a sztoriból :D rontja az összképet, de persze, ezért érdekes ;)
    Várom a kövit xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. annyira emlékeztet magamra. tipikus két ballábas :D:D:D
      még nem tudom mi lesz :)

      Törlés
  3. úristen nagyon imádtam* - *

    VálaszTörlés
  4. Nagyn jó :)) david tényleg nem kéne bele. Mikor jön uj rész már több mint 1 hónapja nem volt :(((

    VálaszTörlés