2012. október 14., vasárnap

1. fejezet

Sziasztok. Naaa, ígértem hogy sietek, itt is van az 1. rész. Remélem elnyeri tetszéseteket :D Kaphatnék pár komit? Nagyon sokat jelentene (: x

Cher szemszöge
Reggel a telefonom csörgésére ébredtem. Fáradtan előkerestem a táskámból, a kijelzőn Tom neve állt.
- Mi ennyire fontos hajnalban? -szóltam bele morcosan.
- Neked is szia. Amúgy meg 11 óra van és 1-re be kéne jönnöd fotózni.
- Aha. Kiket kell? -kérdeztem ásítozva.
- A One Directiont.
- Szuper. -forgattam a szemem.
- Akkor majd találkozunk. Szia. -csapta le a telefont.
Annyira nem bírom őket. Egy felkapott fiúbanda, semmi több. Ma pedig őket kell fotóznom. Elég nekem azt elviselni, hogy a nővérem szereti őket. Nagyon hiányzik. Amerikába utazott fél évre modellkedni Rekával, a legjobb barátnőnkkel. Amióta elment, nem is tudtam vele beszélni. Ráadásul itt van nekem a pasim, David is. Utálom. Igen, utálom. Most biztos azon csodálkozol, hogy akkor minek járok vele. Ez elég bonyolult. Eleinte nagyon kedves volt, szerettem, de megváltozott. Rendszeresen üt, ver és megfenyegetett, hogy megöl, ha elhagyom vagy szólni merek erről valakinek. Nem bírom ezt tovább. Ma, ha bele halok is, de szakítok vele. Nem akarom az egész életem rettegésben leélni.
Magamra kaptam a ruhám, fogat mostam, a hajam pedig csak simán kifésültem.


Niall szemszöge
- Menjünk be a Nando's-ba. Nagyon éhes vagyok. -nyöszörögtem.
- Niall, te mindig éhes vagy. -sóhajtott Louis.
- De most tényleg. -toporzékoltam az autó mellett.
- És mindig ezt mondod. -röhögött Zayn.
- Siessünk, mert már késésben vagyunk. Nem kéne lekésnünk ezt a fotózást is. -nézett az órájára Liam és beszálltunk a kocsiba.
- De ha éhen halok, az a ti lelketeken fog száradni. -játszottam sírást.
- Jó tessék, edd meg. De akkor csöndbe maradsz végre? -nyomott a kezembe egy szendvicset.
- Isten vagy Lou. -vigyorogtam.
- Sziasztok. Már vártunk titeket. -fogott kezet velünk Tom. - Gyere, Cher. -hívott oda magához egy gyönyörű lányt. - Ő fog ma titeket fotózni. Magatokra is hagylak titeket. Nemsokára kezdünk. -nézett fel az órára majd becsapta maga után az ajtót.
- Szia cica. Van gazdád? -karolta át Harry
- Vedd le rólam a mocskos kezed. -forgatta a szemét.
- Most meg mi a baj cica? -vigyorgott Harry.
- Ne hívj így és hagyj békén! Van nekem elég bajom nélküled is. -kiabált és kiment az ajtón.
- Tüzes. Ez tetszik -vigyorgott idiótán.
- Nem kéne utána menni? -kérdeztem a többieket, akik egy vállrántással válaszoltak.
- Szia. Szeretnék bocsánatot kérni Harry nevében is, néha elég bolond tud lenni.
- Felejtsük el. -kortyolt bele a teájába.
- Nincs kedved eljönni velem délután a Nando's-ba?
- Nem. -válaszolt ridegen, ami kicsit rosszul esett. - Most pedig mennem kell. -vette a vállára a táskáját.
- Hova mész? Hisz te fogsz minket fotózni. -fogtam meg a karját.
- Fotózás elmarad. Más dolgom van. -rázott le.
- Naa, hol a fotóscsajszi? -vigyorgott Lou.
- Nem ér rá. Elmarad a fotózás.
- Ezért kellett ilyen korán felkelnünk? -hisztizett Zayn.
- Akkor mehetünk már a Nando's-ba? Éhes vagyok.
- Jó, menjünk. -sóhajtottak.

/ Naa, hogy tetszett? Első résznek lehet hogy kicsit uncsi, de ígérem, hogy a következő már izgisebb lesz. Megdobnátok pár komival? :D /

8 megjegyzés:

  1. ééés ide is írok , mert tudom milyen jó ha komit kapsz:D nekem is van blgomo és csak 1-2 komit kaptunk eddig ezért én mindenhova írok :D jó lett és remélem nem lesz semmi baja Cher-nek :D ( a pasija miatt )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööm. igen, nagyon jól esik :D
      hamarosan kiderül :Dx

      Törlés
  2. siess a kövi résszel:)) nagyon tetszik:)) úúú már most nagyon izgi pedig semmi sem történt*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sietek:) szombaton megy el a cserediákom, ezért szerintem akkor lesz rész. hát igyekeztem :'DD x

      Törlés
  3. nagyon tetszik :D kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon tetszik :) *-* siess♥

    VálaszTörlés