2012. október 22., hétfő

3. fejezet

- Hol vagyok? - keltem fel ijedten egy ágyról.
- Végre magadhoz tértél. -mosolygott és egy bögre meleg teát nyomott a kezembe. 
- De mi történt? Hogy kerültem ide? És te mit keresel itt? -támadtam le a szőkét a kérdéseimmel.
- Én itt lakom. Miután elájultál, ide hoztalak. -mosolygott biztatóan.
- Hogy ájultam el? -kérdeztem idegesen.
- Az erdő felé sétáltam és kiabálást hallottam. Láttam ahogy az a fiú fejbe vágott egy nagy fával, majd a földre zuhantál. 
- És te megmentettél. -meredtem magam elé hitetlenkedve, majd bólintott egyet. - Figyelj, szeretnék bocsánatot kérni. Nagyon sajnálom ahogy beszéltem veled, tényleg nem kéne úgy véleményt alkotnom rólad, hogy nem is ismerlek. -mondtam szégyenkezve.
- Fátylat rá. -mosolygott.
- Figyelj Niall, igaz? -bólintott egyet. - Szeretném megköszönni amit tettél. Ha nem lettél volna ott, valószínűleg már nem élnék. David nagyon sok mindenre képes. -nyeltem egyet.
- Semmiség. -ölelt át, ami kicsit meglepett, de viszonoztam. - De miért tette ez veled? -fordult felém.
- Mert szakítottam vele. De végül is azt hittem durvábban reagál majd.
- Durvábban? -nézett rám elég érdekesen. - Majdnem megölt. Ettől durvábban is reagálhatott volna?
- Épp ez az hogy csak majdnem. Te nem ismered mikre képes. Rendszeresen üt, ver, kórházban is voltam miatta. Addig nem nyugszik amíg bosszút nem állhat. -egy könnycsepp gördült le az arcomon, de gyors le is töröltem. 
- Ez beteg. Nagyon sajnálom. -ölelt át megint. - És mit szeretnél csinálni?
- Fogalmam sincs. A nővérem és a barátnőm biztos tudnák, hogy mit kéne. Hónapok óta nem láttam őket. -sóhajtottam. 
Niallel már órák óta beszélgetünk, úgy érzem kezdem megkedvelni. 
- Most pedig jobb lesz ha megyek. Igazán nem szeretnék zavarni. 
- Nem zavarsz. Maradj légyszii. Már késő van. -nézett rám boci szemekkel.
- Jó. -adtam fel. - De csak ma estére. -nevettem. - Hol van a fürdőszoba?
- Menj le a földszintre és jobbra az első ajtó.
- Úristen. Ez a nővérem. -ugráltam örömömben a telefonnal a kezemben. - Szia. Annyira hiányoztál. -szóltam bele a telefonba, miközben a lépcsőn sétáltam lefelé.
- Jó napot. Ön Cheryl Parks? -kérdezte egy rekedt férfi hang.
- Igen, én vagyok. Valami baj van? -kérdeztem az ujjaimat tördelve.
- A testvére és a barátnője súlyos autó balesetet szenvedett. -hadarta.
- Az nem lehet... lehetetlen. -meredtem magam elé és még a telefont is elejtettem. - Mondja hogy jól vannak! -kiabáltam sírva.
- Nyugodj meg! - jött oda Niall, felvette a telefonom és valamit beszélt a férfivel.
- Ugye az egész csak vicc? Nincs semmi bajuk, igaz? -szipogtam, miután Niall letette a telefont.
- Bárcsak mondhatnám. -sóhajtott.
- Mi van ha meghalnak? Nekem nincs senkim se, csak ők. -temettem az arcom a tenyerembe.
- Nem fognak meghalni, verd ki a fejedből. Ha szükséged van valakire, én itt leszek melletted és gondolom a szüleid is mindenben melletted állnak majd.
- Niall, nekem nincsenek szüleim. -néztem fel rá könnyes szemekkel. -Ők... meghaltak. És Alexa az utolsó élő rokonom szűk családon belül. -letöröltem a könnyeim, próbáltam erős maradni.
- Sajnálom. Nem tudtam. -suttogott.
- Mi történt a kezeddel? -tereltem el a témát.
- Semmi csak...
- David.. Ő bántott, igaz? 
- Igen, de semmi komoly. 
- Tényleg jobb lesz ha megyek. Pár órája ismerlek, de már veszélybe kevertelek. Ezt egyedül kell megoldanom. -álltam fel.
- Nem mész sehova. -fogta meg a kezem. - Kérlek maradj itt. Segíteni szeretnék.
- Jó, de holnap mindenképp elmegyek. És tényleg köszönök mindent. -mosolyogtam és elmentem aludni.
Nagyon nehezen tudtam elaludni. Egész végig apán, anyán, Alexán, Rekán és Niallon járt az eszem. Már nagyon rég itt hagytak a szüleim, de még mindig nagyon hiányoznak. Reka pedig a legjobb barátnőm. Annyi mindenen mentünk keresztül. Alexa is mindig mellettem állt. Kimentett ha bajba kerültem és mivel ikrek vagyunk, eléggé hasonlítunk is. Ha egy nyomi pasi rám szállt, mindig segített lerázni. És itt van Niall is. Annyira szégyellem magam. Hogy bánhattam így vele? Hisz nem is ismertem. De rájöttem, hogy nem is olyan, amilyennek hittem.


/ párápáppápá itt az új rész. naaa. jó lett? igyekeztem :D köszönöm a sok komit az előző részhez. megint megszánnátok pár darabbal? *-* a részről pedig annyit hogy remélem tetszett :D xx /

6 megjegyzés:

  1. nagyon jó siess a kövivel:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a történet, ilyet még nem olvastam!:O :D Siess a folytatással!:)))))

    VálaszTörlés
  3. Ahh, nagyon jó rész lett! LÉGYSZI TEDD FEL MÉG MA!!! Már nagyon szeretném tovább olvasni! :) xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööm :) ma nem hiszem, hogy sikerül felraknom de holnap mindenképp :Dxxx

      Törlés