2012. október 29., hétfő

5. fejezet

Sziasztok. Nos, itt az új rész. Remélem tetszeni fog :) És megfogadtam a tanácsokat, kicsit hosszabb rész jön. Még suliig igyekszem hozni 3 - 4 részt. De ha nem sikerül, ne harapjátok le a fejem. Rengeteget kell tanulnom :/ Nem is pofázok sokat, jó olvasást! xx 

Este 8 óra volt. Az összes cuccommal együtt a kocsimba ültem és azon tanakodtam, hogy hova menjek amikor megszólalt a telefonom. Niall volt az.
- Szia. Ráérsz most? Megihatnánk valamit.
- Szia. Bocsi, de most nem alkalmas.
- Baj van? -kérdezte ijedten.
- Igen. sóhajtottam egy nagyot.
- Öt perc és ott vagyok. -hadarta és letette a telefont.
Nem telt bele öt percbe és Niall tényleg itt volt. Láttam rajta, hogy nagyon sietett, mert az arca piros volt a hidegtől.
- Na, mesélj. Mi történt? -ült be mellém a kocsiba.
- Lebontják a házat ahol lakom és erről nekem nem szóltak. Fogalmam sincs, hogy hova menjek. -temettem az arcom a tenyerembe.
- Ezen könnyen segíthetünk. Gyere hozzánk. -mosolygott biztatóan.
- Nem, Niall. Már így is sokat segítettél. Meg nem hiszem, hogy a többiek örülnének neki, főleg Zayn. Úgy érzem nem nagyon kedvel.
- Ne törődj vele. A többiek biztos örülnének neki.
- Jobb lenne ha elutaznék Amerikába. Így a testvéremhez és a barátnőmhöz is közelebb lennék. -folyt le egy könnycsepp az arcomon. - Azóta sem tudom, hogy mi van velük. Utálom ezt a bizonytalanságot.
- Nagyon sajnálom. -ölelt át. - Cher, kérlek maradj itt. -nézett rám bociszemekkel. - Megkedveltelek, nem szeretném, ha már is elmennél.
- Nem adod fel, igaz? -mosolyogtam. - Jó maradok, de csak addig amíg nem találok új lakást.
- Oké. -ölelt át nevetve.
Beindítottam a kocsim és a srácok házához vettük az irányt. Niall segített felcipelni a cuccaim a vendégszobába.
- Még egyszer köszönök mindent. -öleltem meg.
- Erre valók a barátok. -mosolygott kedvesen.
- Szia..sztok. -néztek rám elég érdekesen. - Hát te?
- Csak pár napra maradok, amíg nem találok új lakást.
- Hát ez szuper. -ugrált oda hozzám Lou és átölelt. - Nem nézünk meg valami filmet?
- Dee.. rendelek pizzát. Már nagyon megéheztem.
- Milyen meglepő. -sóhajtott egy nagyot a cicás fiú, ha jól emlékszem Harry, majd elkezdtünk nevetni.
- Keresünk valami filmet. -hadarták.
Niall is elment valahová, gondolom megrendeli a pizzát, így egyedül maradtam. Leültem az ágyra és elővettem a telefonom. Semmi. Még mindig semmi hír a nővéremékről. Pedig biztos értesítenének ha lenne valami. Ez egyre jobban aggaszt.
- Khmm. -köszörülte meg a torkát Zayn. - Te már megint itt? -forgatta a szemét.
- Neked is szia. Pár napig egy fedél alatt fogunk lakni, szóval légyszi próbálj meg elviselni valahogy.
- Egyre szánalmasabb vagy. - nevetett gúnyosan. - Azt hiszed nem látom?
- Neked meg mi bajod van? -néztem rá kérdőn.
- Mintha nem tudnád. Próbálsz mindenkit behálózni. Lehet, hogy őket átverted a mosolyoddal, de csak úgy szólok, engem nem tudsz átverni. -forgatta a szemét, elment és becsapta maga után az ajtót.
Mi baja van velem?


                                                                            ***


- Muszáj horrort néznünk? Rosszat fogok álmodni. -temettem a párnába az arcom nevetve.
- Ha félsz, nyugodtan idebújhatsz hozzám. -kacsintott a göndörke.
- Álmodozz csak. -vágtam hozzá egy párnát.
- Amúgy Zayn merre van?
- Elment aludni. -rántott vállat Liam.
- Répát? -nyújtotta oda Louis.
- Nem kérek a répádból. -mondtam komolyan, de röhögőgörcsöt kaptam.
- Jól vagy? -kérdezték öt perc múlva.
- Teljes mértékben. -törölgettem a szemem.
Niall elindította a filmet, majd mindenki magához vett egy szelet pizzát. Kivéve Niallt. Ő négyet. Hogy tud ennyit enni? És meg sem látszik rajta.
- Harry. Ide adod a popcornt?
- Nem. -mondta határozottan.
- Szóval úgy gondolod, hogy kövér vagyok? Nem szeretsz már, Harry drága?.. Erről van szó? -játszott sírást Lou.
- Te nagyon hülye vagy. -röhögtem a szemem törölgetve.
- Ez átlagos, de majd hozzászoksz. -ütögette meg a vállam.


                                                                             ***

- Úristen. -kaptam el a fejem a tévéről és a hozzám legközelebb ülő ember vállába temettem a fejem.
- Nem bírod a horrort? -röhögött Louis
- Ez nekem már kicsit sok. Fejek repülnek össze - vissza. -rázott ki a hideg.
A buksim Niall vállára tettem, majd elnyomott az álom.

/ Ha tetszett megdobnál egy komival? És nyugodtan fel is iratkozhatsz rendszeres olvasónak. Nagyon örülnék neki! :) xx /

6 megjegyzés:

  1. Fúú de lemaradtam XD amikor utoljára néztem fel még csak 2 rész :D Nem baj most gyorsan bepótoltam és nagyon jó lett! Megértem Zayn-t , de remélem később nem lesz ilyen Cher-rel :/ Szegény-t tisztára sajnálom , de majd biztos megoldódnak a gondjai :D Köviiit!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igyekeztem kicsit belehúzni :D örülök hogy tetszik :DD
      hamarosan minden kiderül, az is hogy Zayn miért ilyen :D

      Törlés
  2. Ne legyen ilyen ellenszenves,utána tuti rá mászik.:DD:DD Gyorsan következőt,mert kíváncsi vagyok:D :)

    VálaszTörlés
  3. Niall-el fog össze jönni?:DD:D remélem...:) köviiiiit!(bocsi,hogy névtelen de nincs fiókom :D) ~B

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mindent a maga idejében :DDD sietek. semmii baj :Dx

      Törlés